Sybyr – Maddening Lyrics

[Intro]
Damn, sir (Hahaha)
Eugh

[Verse 1]
No need to lie‚ this shit lust and it’s nasty
I don’t have nuts‚ that’s how the slaves be
Too many issues‚ deep in the psyche
So many sons though, holding shit over me
f**k being modest so f**k your exposure
Yeah I’m too nice with it, go roll me over
Feel like a fib‚ grab the bulldozer
Uproot the roots, stop f**kin’ with rollers
Imagine Dragons? You know that I never heard
Selective hearing, cross out them buzzwords
Sit in the dark‚ must be my astrology
Feel way too toxic, check the velocity
Thicker than syrup, dope viscosity
Said I’m too humble, should I be an ass?
If that’s the case, not cut for this rap
f**k you lil’ nigga, hush up lil’ bitch

[Chorus]
I’m on my shit, f**k having teams
Guess I make music for edgy white teens
f**king their older sisters, like, what’s happening?
So much envy at the world, it’s too maddening
Must keep working, never stopping, it’s maddening
Don’t like thinking? Shut the f**k up, keep practicing

[Verse 2]
Call me sour, it’s a shame, it’s relaxing
Popping antipsych’ to keep me from spazzing
Keep composure, act like three different people
Fearing change? Look at you, being feeble
I don’t wanna speak, I rather be touring
Sybyr not interesting, that man be boring
Not with this heavy heat, I keep it scorching
Lay on your back, go mini-exploring
Pop it back in like a tape, what she doin’?
Worst fears culminate, they keep brewing
Uh, prepared for the worst already
Uh, collecting until I spend it
Uh, this niggas mind is devilish
Uh, I stay up being rebellion

[Chorus]
I’m on my shit, f**k having teams
Guess I make music for edgy white teens
f**king their older sisters, like, what’s happening?
So much envy at the world, it’s too maddening
Must keep working, never stopping, it’s maddening
Don’t like thinking? Shut the f**k up, keep practicing

[Outro]
Anti
Plug!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *